Teamleden

De DoorDeWijks Teamleden

DoorDeWijks draait als organisatie op vrijwillige medewerkers. Dat de doordewijkers, die dus in de wijk bij klanten werken, betaald worden maakt dit eigenlijk een ‘andersom’-organisatie.

Het team vrijwilligers bestaat uit:

 

Dorothée Evertman – coördinator Rotterdam

coordinator@doordewijks.nl   |   06 19 04 11 91

Dorothée is sinds voorjaar 2016 coördinator voor de Rotterdamse wijken. Enthousiast geworden door haar man, die al twee jaar als overtuigd doordewijker door de wijken fietst en werkt, meldde zij zich aan voor de ontstane vacature van coördinator. In die functie ontvangt zij nieuwe doordewijkers, die ze uitlegt welke rol doordewijkers spelen in hun wijk en hoe DoorDeWijks daarin bijdraagt. Ook koppelt zij klanten die om bemiddeling vragen aan doordewijkers die het best aan hun vraag tegemoet kunnen komen.

 

Juliëtte Pronk – coördinator Lansingerland

lansingerland@doordewijks.nl   |   06 57 18 51 21

Juliëtte is sinds voorjaar 2016 coördinator voor Lansingerland. Zij was in 2014 één van de eerste doordewijkers in Lansingerland, waarbij ze overtuigd raakte van de belangrijke rol die DoorDeWijks ook daar in het maatschappelijke veld kan spelen. Na vertrek van de vorige coördinator meldde Juliëtte zich bij de stichting om dat takenpakket op te gaan pakken, wat ze sindsdien met passie verricht.

 

Jan Enzlin -personeel & organisatie

personeel@doordewijks.nl

Jan is sinds maart 2013 actief als vrijwilliger bij DoorDeWijks. Als voormalig adviseur Personeel & Organisatie zorgt hij dat er bij de stichting voldoende vrijwilligers voor de organisatorische zaken zijn én zorgt hij de organisatie soepel kan draaien. Dat betekent dat procedures en formulieren verzorgd zijn, maar ook het gebruik van ICT, waarvoor hij het eigen registratiesysteem REIS-DoorDeWijks heeft gebouwd.

 

Hugo Dolkens – redacteur Het Doordewijkertje en plaatsvervangend penningmeester

 

Administratie

administratie@doordewijks.nl   |   06 10 86 72 25

De administrateur zorgt dat er altijd voldoende informatiemateriaal voor doordewijkers, klanten en externe relaties voorhanden is, dat de registratie en administratie van doordewijkers en klanten op orde is, en verder allerlei praktische zaken die binnen een organisatie kunnen voorkomen.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *